Wszystko o diecie niełączenia dla puszystych

Posted: Październik 29, 2013 in DIETY DLA PUSZYSTYCH
Tagi: , , ,

Próbujesz odchudzić się, lecz Twoje zmagania spełzają na niczym?
Poszukujesz skutecznej diety, którą z  sukcesem mogą stosować wszyscy puszyści?
Przetestuj nasz pomysł i wypróbuj nową DIETĘ NIEŁĄCZENIA lub inaczej nazywaną jako DIETA ROZDZIELNA

Terapia odchudzająca, którą chcielibyśmy Tobie tym razem zaproponować, nie wymaga od Nas wiecznego reżimu. Będziecie mogli zjadać każdego dnia po V dobrych,  co najważniejsze zdrowych dań, a i tak będziecie … spalać tłuszcz !!!!! Dzięki tej diecie każdemu uda się schudnąć po 5-7 kilo przez 15-20 dni. Oczywiście jeżeli będziecie uparcie dążyć do celu

PODSTAWOWE ZASADY DIETY ROZDZIELNEJ

Dieta rozdzielna ma 3 istotne zasady, których powinnaś przestrzegać. Te zasady, to:

•          ILOŚĆ KALORII NA CAŁY DZIEŃ, NIE PRZEKRACZA 1000 kcal

•          ZABRANIA SIĘ WPROWADZAĆ W OBIEDZIE PRODUKTÓW Z BIAŁKIEM (B) I Z WĘGLOWODANEM (W)

•          POSIŁEK GŁÓWNE (czy obiad czy kolacja) POWINIEN MIEĆ W SOBIE PRODUKT OKREŚLANY NP. BIOLOGICZNY SPALACZ TŁUSZCZU

ŁĄCZENIE ARTYKUŁÓW?

Ogólna zasada Mówi, że trzeba podzielić produkty na trzy główne zespoły.  Grupy te, to:

NEUTRALNA N (owoce, produkty z mleka, sery o dużej zawartości tłuszczu, nabiał, śmietany, tłuszcze)

BIAŁKOWA (gotowane ryby lub mięso)

ZAWIERAJĄCA WĘGLOWODANY (chleb chrupki, makaron, kasza, banan)

Jak podaliśmy towary z kategorii B i W NIE POWINNY ŁĄCZYĆ SIĘ W PARY w tym samym posiłku. Stosuj rozdzielnie, a możecie jedynie łączyć się ze składnikami z grupy N. Ponadto obiad i kolacja obowiązkowo powinny zawierać środki spalania tłuszczu, czyli produkty zawierające witaminy C, magnez, wapń, karnityna, żelazo, jod, chrom.

DZIELENIE KALORII NA DANIE

Najprostszym i właściwą metodą jest taka zasada, w którym dzielimy tysiąc kcal na 5 dań:

ŚNIADANIE (250 kcal)

DELIKATNA PRZEKĄSKA (75 kcal)

OBIAD (300 kcal)

SKROMNA PRZEKĄSKA (75kcal)

KOLACJA (300 kcal)

Ten podział na posiłki jest gwarantem, że nie będziesz odczuwać głodu, a oraz zastosujesz małą ilość kcal.

Przykłady potraw znajdziecie w artykule „Dieta niełączenia dla puszystych

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s